1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

Harika
Su ana kadar ucuz olan bir kac su sebili kullanmistim ve asiri seslilerdi. Bu urun geldiginde cok sasirdim cunku hic ses cikarmiyor. Umarim ileriki zamanlarda bu degismez. Rengi, modeli, biyiklardan isik cikmasi cok tatli. Kolaymamadan uygun fiyata almis oldum ve saglam bir sekilde bana ulasti. Kedim cok su icmeye basladi. Tesekkurler.
P**** B****
23.04.2024 | 10:42
Yorum
5/5
kaliteli ve lezzetli
Severek yedikleri bir mama çocuklarımın.
Çağıl Cambazoğlu
22.04.2024 | 23:55
Yorum
5/5
Berbat bir kum yazana cevaptır
Herkes çok memnun tek siz hayır diyensiniz niye acaba çok az kum koyduğunuz için olabilir mi acaba o zaman her kum dibe çöküyor çamurlaşıyor bu kadar basit ben tamamen tozsuz olduğu için alıyorum topaklanma da bana göre orta karar çok kötü de değil alın size tamamen gerçek yorum
Deniz Akpinar
22.04.2024 | 23:05
Yorum
5/5
Nuran Yapıcı
22.04.2024 | 18:15
Yorum
5/5
Hiçbir mama beğenmeyen köpeğim bu mamayı severek yiyor. Ayrıca çok çabuk temiz ve güvenli bir şekilde teslim eden kolaymamaya da ayrıca çok teşekkür ederim
Nurdan Bilek Güçer
22.04.2024 | 17:41
Yorum
5/5
kedilerin ilgisini çeken bir ürün
benim deli kedim baya ilgilendi ve yıldızların köşelerini ısırmaya çalışıyo. ben nefes borusuna kaçmasından endişelendiğim için sadece benim yanımdayken oynamasına izin veriyorum. bence bu ürünün top şeklinde olanını almanız daha iyi olabilir. ama bu da şekil açısından çok sevimli :) asaya benziyor
B**** E****
22.04.2024 | 16:01
Yorum
5/5
kedilerimin ilgisini çeken bir oyuncak oldu
oynarken halıların altına sokup oradan çıkarmaya çalışıyorlar ve baya vakit geçiriyorlar. sevdiler ve ilgilerini çekti diyebilirim.
B**** E****
22.04.2024 | 15:58
Yorum
5/5
kedilerim bayıldı
3 kedim var çıldırıyorlar bu ödül mamasına. ben tırnaklarını kestikten sonra ödül olarak veriyorum. kedi jelibonu gibi düşünebilirsiniz :) içeriği de kaliteli
B**** E****
22.04.2024 | 15:55
Yorum
5/5
tırnakları parçalamadan kesiyor
ben daha oncesinde cricos markasının tırnak makasını almıştım petshoptan. iğrenç kesiyordu ve boyutu buna nazaran çok büyüktü. bu makas onun yarısı kadar ve tırnakları parçalamadan kırmadan kesiyor. ben çok memnunum.
B**** E****
22.04.2024 | 15:51
Yorum
5/5
çok tatlı
ben 3 tane kedim için aldım boyutu bence kediler için gayet ideal. 50 gram kadar mama çok rahat sığıyor kabın içine. ayrıca görüntüsü çok tatlı ve çelik olduğu için oldukça kaliteli. tavsiye ediyorum.
B**** E****
22.04.2024 | 15:48
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.