1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

Çok kaliteli
Birkaç yıldır iki kedime de kullanıyorum. Gerçekten içeriği güzel kaliteli bir mama. Mamanın kendisi de, çocukların kakaları da kokmuyor. Tüy ve sindirim konusunda sıkıntı yaşamadık. İkisi de severek yiyor. Fiyat ve kalite olarak çok iyi kesinlikle. Kargolarım da her zaman sorunsuz ve çok hızlı bir şekilde geliyor.
D**** G****
26.11.2019 | 08:35
Yorum
5/5
Çok kaliteli
Birkaç yıldır iki kedime de kullanıyorum. Gerçekten içeriği güzel kaliteli bir mama. Mamanın kendisi de, çocukların kakaları da kokmuyor. Tüy ve sindirim konusunda sıkıntı yaşamadık. İkisi de severek yiyor. Fiyat ve kalite olarak çok iyi kesinlikle. Kargolarım da her zaman sorunsuz ve çok hızlı bir şekilde geliyor.
D**** G****
26.11.2019 | 08:35
Yorum
5/5
hızlı ve güzel
Scottish kırması kedim hiç sıkıntı çıkartmadan yiyor, gönderim de çok hızlıydı. Tek sorun kitten mama ile gönderilen yaş mamanın adult olmasıydı :( sokak kedilerine verdik, onlar mutlu oldu ama bence gönderilen mamalar aynı yaş grubu için olsa daha tatlı olur :)
Gülin Demirer
25.11.2019 | 00:00
Yorum
5/5
Cok memnun kaldim.
M**** H****
24.11.2019 | 20:18
Yorum
5/5
Beslediğim sokak kedileri için almıştım. Yanına bile yaklaşmak istemiyorlar. Tavsiye etmem.
S**** A****
24.11.2019 | 12:18
Yorum
1/5
Mama gönderme hızınız ve anlayışınız için çok çok teşekkür ederim.
Mama gönderme hızınız ve anlayışınız için çok çok teşekkür ederim.
Begüm Köse
24.11.2019 | 11:13
Yorum
5/5
Çok İyi
Çok güzel paketlenmiş ve kargo çok hızlıydı . Üstelik brit care markasına bayılıyoruz ve bu kampanyadan yararlanmayı çok seviyoruz . Teşekkür ederiz
Gaye Gökşin ÜLKER
24.11.2019 | 07:50
Yorum
5/5
Harika
Son tüketim tarihi ve paketlenişi bakımından oldukça iyi . Kargo çok hızlıydı . Teşekkür ederiz
Gaye Gökşin ÜLKER
24.11.2019 | 07:48
Yorum
5/5
kedim şuan bu mamayı yiyiyor. çok seviyor.çok kaliteli bir mama
z**** k****
23.11.2019 | 22:47
Yorum
5/5
Kaliteli
Kedim bayıla bayıla yemese de, tüylerinin dökülmesi yarı yarıya azaldı ve kepeklenme sorunu geçti. Tavsiye ederim.
S**** O****
23.11.2019 | 18:11
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.