1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

Kedim sevdi
Ders çalıştığım zamanlar kedim çok sıkılıyor diye aldım. Sevdi gibi. Minicik bir harekette ötüyor. Azıcık eliyle itelese bile :) Sesinden başta biraz korktu ama meraktan uzak da duramayıp gelip oynamaya devam ediyor. Boyutu küçük biraz, avuç içi kadar falan. İlk günden kedim su kabına düşürdü ama oyuncak çalışmaya devam ediyor. Teslimat da çok iyiydi. Ankara'dayım, sabah siparişi verdim, öğleden sonra geldi.
A**** K****
05.11.2019 | 16:29
Yorum
4/5
Severek yiyorlar
Biraz tedirgin olarak kullanmaya başladığım bir mama. Veteriner hekimimizin tavsiyesi olduğu için denemek istedim. Üç kedim de severek yemeye başladılar mamayı. Şu an üçüncü pakete geçtik bile.
P**** A****
05.11.2019 | 13:53
Yorum
4/5
Severek yeniyor
Biz sıkı bir ND'ciyiz. Bu mama da tüm serinin içinde favorimiz.
P**** A****
05.11.2019 | 13:51
Yorum
5/5
Yumuş yumuş bir yatak
Bu yatağın görselini görünce çok beğenmiştim. Siparişi teslim alınca, tahminimden de daha güzel olduğunu gördüm. Kedilerim üzerinde yatmak için kavga ediyor! :-)
P**** A****
05.11.2019 | 13:49
Yorum
5/5
Kaliteli
Bu marka mamayı kedilerim bir başka iştahla tüketiyorlar
Adil Yılmaz
05.11.2019 | 12:29
Yorum
5/5
.
İki kedimden birisi çok sevdi diğeri sevmedi
Adil Yılmaz
05.11.2019 | 12:25
Yorum
3/5
Başarılı
Alex ve Küba’nın şapır şupur severek tükettikleri bir taş mama
Adil Yılmaz
05.11.2019 | 08:25
Yorum
5/5
Teşekkür & eleştiri
Hızlı teslimat için çok teşekkürler, ayrıca dost maması göndermeniz de çok düşünceli bir hareket. Tek sorun 2 adet yaş mama da proplan olacak sanıyordum, toplamda 3 adet reflex ve whiskas geldi. Keşke onlar da proplan olsaydı.
e**** A****
05.11.2019 | 07:38
Yorum
5/5
köpeğim hiç sevmedi tavsiye etmiyorum
Z**** B****
04.11.2019 | 18:51
Yorum
2/5
güzel
kuru mamaya başladığı zamandan beri ve yerine önerisi ile veriyorum kedime, arada hill's marka denedim ama kaka kokusu çok yaptı o yüzden tekrar felicia markaya döndüm. kaka kokusu yapmıyor ve kedim severek yiyor. fiyat ve kalite karşılaştırması yapılınca çok çok iyi bir mama.
KEVSER Haksever
04.11.2019 | 17:31
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.