1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

Para vermediyseniz güzel...
Birkaç önceki siparişimde 3-4 tl'ye mi ne annemlere almıştım, onlar kedilerini oynatsın diye. En son siparişimde de royal canin mamanın yanında hediye verilmiş. Daha önce de yazıldığı gibi aşırı derecede dandik bir şey. Pilleri var yanında, birkaç kullanımda bitiyor. Pil kapağını takmak ayrı bir mesele. Yanında 3-4 tane ayrı başlığı geliyor, o başlıkların ne işe yaradığı belli değil. Normalde başlıklar farklı desenleri çıkarır, benim çocukluğumda da vardı hatırlıyorum mesela. Bunların uçları ise delik. Yani desen falan yok. Başlıkların işçilikleri o kadar kötü ki, çoğu takılamıyor. Çin malı sonuçta çok da bir şey beklememek lazım ama bu Emir mi neyse artık markası, bunu yaptıran ve satan adam acaba çok mu aradı da gitti çin'de böylesine dandik bir ürün yaptırdı, orası da ayrı bir gizem. Diyeceğim o ki, para vermeden alıyorsanız, hediye vs olarak geliyorsa yanında alın. Kedinizi oynatırsınız. Onun dışında sakın para vermeyin. İlla para vermek istiyorsanız burada satılan paranın üstüne 20-30 tl daha koyun doğru düzgün bir şey alın.
A**** K****
22.08.2019 | 16:27
Yorum
2/5
Yaş mama yemeyen kedim bunu da yemedi. Sadece suyunu içiyor. Geçici olarak baktığımız kedi ise yalayıp yuttu.
T**** P****
22.08.2019 | 16:00
Yorum
3/5
içeriği oldukça güzel çok çeşitli beslenmeyen kedilerin mutlaka kullanması gerekiyor.
b**** y****
22.08.2019 | 13:28
Yorum
3/5
Yıllardır vancat kullanırım ancak hep ince taneli alırım. Hem çok iyi topaklanır hem de koku yapmaz. Ayrıca parfümsüz seçeneği olması da avantaj. Yanlışlıkla bu sefer kalın taneli sipariş vermişim bundan çok da memnun kalmadım. Topaklanması birçok markaya göre yine çok iyi çamurlaşmıyor ama ince tanelisini tek geçerim.
b**** y****
22.08.2019 | 13:27
Yorum
2/5
chinchillacinsi kızımın en sevdiği mama sanırım bu üçüncü siparişim çok memnunuz. Çok az gramaj yemesine rağmen doyuyor. bunu yedikten sonra ND 'nin yüzüne bakmaz oldu.
b**** y****
22.08.2019 | 13:24
Yorum
4/5
apartmanın kedisi için almıştım hemen hüpletmiş. İçeriği ve fiyat kıyaslaması yapıldığında birçok iyi olarak nitelendireilen mark aile yarışır memnun kaldım
b**** y****
22.08.2019 | 13:23
Yorum
3/5
Petquitte 1.5kg kısırlaştırılmış kedi maması
Ürün görüntüsü ve rengi itibariyle güzel. Özellikleri açısından da iyi. Mamanın taneleri diğer mama boyutlarına göre küçük. 3 kedim beğendi 1 tanesi nazlanarak yedi. Bazen acıkınca paketten gidip kendileri yiyorlar.
A**** C****
21.08.2019 | 21:47
Yorum
3/5
Tercihlerimizden
Kampanyalı olmasından dolayı tercih mamalarımızdan biri. Karıştırıp veriyorum kızıma
n**** b****
21.08.2019 | 19:58
Yorum
5/5
Çöp
Çok adi bir ürün. Pil yuvası kapanmıyor ve zoraki birkaç kez oyun sonrası pil bitti. Bu kadar yüksek bir fiyata yazık. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Yaş mama alırdım bunun yerine..
n**** b****
21.08.2019 | 19:48
Yorum
2/5
ND kuzu etli ve blueberryli ıslak kedimaması
Bizim kedimizin en çok sevdigi mamalardan Daha önce tüy dökülme sorunu vardı Veterinerin tavsiyesi ile ND ıslak mamasına basladık Cok kısa zamanda tüy dökülmesi geçti şimdi çok saglıklı ve parlak tüyleri var
H**** T****
21.08.2019 | 11:26
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.