1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

TERCİHİMİZ TAHILSIZ
Kırmızı etli ve beyaz etli çeşitlerini mutlaka balıklı karıştırarak veriyorum. Çok seviyorlar.
A**** G****
30.06.2019 | 17:11
Yorum
5/5
Markanın kullandığım en kötü ürünü
Original ve sensitvini karıştırarak kullanıyorum. Ama her ikisi de oldukça pahalı. Comfort daha ekonomik olduğu için denemek istedim. Topaklanmıyor, bu nedenle kumu gerektiği gibi temizlemek mümkün olmuyor ve kumun daha çabuk değişmesi gerekiyor.
A**** G****
30.06.2019 | 17:05
Yorum
1/5
EN SEVDİĞİMİZ YAŞ MAMA
Gourmet markasının markasının çeşitlerinden çok memnunuz. Kedilerim çok seviyor. Benim de kokusundan rahatsız olmadığım tek marka. Perdenin alabalıklısını çok uzun zamandır bulamıyorum. Sanırım firması artık çıkarmıyor. Şimdi de kuzulu olanı bir süredir gelmiyor. Keşke firması çeşitleri azaltmasa.
A**** G****
30.06.2019 | 16:57
Yorum
5/5
BEĞENDİK
Tesadüfen tanıştığım ama memnun kaldığımız mama. Kedilerimin beslenmelerine çeşitlilik kazandırmak ve çabuk bakmalarını önlemek için 1.5 kg luk paketlerden alıp 2-3 çeşit karıştırarak kullanmayı tercih ediyorum. Bu mama markadan aldığımız 4. çeşit. Bunu da sevdik. Teşekkürler.
A**** G****
30.06.2019 | 16:49
Yorum
5/5
Umarım kalitesi değişmemiştir.
Daha önce bu ürünle ilgili yorum yapmıştım. Severek kullandığım bir ürün. Fakat son aldığım 10 lt. 'lik ürünün renginin çok koyulaştığını gördüm. Alıştığım altın sarısı rengi gitmiş, yerine comforttan daha koyu bir renk gelmiş. Severek kullandığım bir üründe olumsuz yönde değişiklik olmasından rahatsız oldum. Umarım kalitesinde bir değişiklik olmamıştır. Eleştirimin firmasına ulaştırılmasını diliyorum. Teşekkürler.
A**** G****
30.06.2019 | 16:40
Yorum
2/5
Çok Memnunum
2.sefer sipariş veriyorum. Ürünün kalitesini tartışamayız zaten. Yanında hediye verilen tuvalet de çok güzel ama her şeyden önce müşteri iletişimleri çok kuvvetli.Bu siteden hangi ürünü sipariş verirsem vereyim içim çok rahat. Teşekkürler.
A**** B****
30.06.2019 | 13:16
Yorum
5/5
evde veya dışarıda HİÇBİR köpek yemiyor!
Köpekler kokluyor ve kaçıyor! Sakın almayın yazık paranıza
B**** I****
29.06.2019 | 22:52
Yorum
1/5
benim bebeler bayıldı
denemek için aldığım ilk paketi çimler çıktıktan sonra bayıla bayıla yediler, ortalık fena battı toprak olmadığı için. heveslenip toprak aldım 8 pakette çimden aldım ama maalesef bu seferde çim çıkmadı :D
s**** ş****
29.06.2019 | 22:51
Yorum
5/5
Yeni
İlk kez deniyoruz, tecrübelerimizi paylaşacağız.
Oğuz Yasin Bolat
29.06.2019 | 15:10
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.