1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

Güzel Bir Atıştırmalık
Uzun süre oyalansın, severek yesin, doğal olsun, uygun fiyatlı olsun dersek elimizin gittiği ilk ürünlerden. Tek kötü yanı kokusu.
Ö**** B****
31.05.2019 | 01:37
Yorum
4/5
Küçük Irklar
Bu tarz ürünler kötü kokuyor ama severek yiyorlar. Küçük ırk kızlarımıza biraz fazla büyük geldi; kesmek için sert, kırmak içinse yumuşaktı. Birkaç günde ancak bitirebildiler. Yine de zaman zaman alınabilecek -özellikle uzun süre oyalanmalarını istediğimizde : ) - güzel bir atıştırmalık.
Ö**** B****
31.05.2019 | 01:33
Yorum
3/5
Severek Yiyorlar
Oldukça kötü kokuyor ama çok severek yiyorlar. Küçük parçalar halinde olması uygun boyutta ödül bulmanın kolay olmadığı ufak ırk kızlarımızın bile rahatça tüketmesini sağlıyor. Kilitli paketi bitene kadar lezzetinden kaybetmeden saklamak için yeterli geliyor.
Ö**** B****
31.05.2019 | 01:26
Yorum
4/5
Güzel Bir Atıştırmalık
Dakikalarca kemirdikleri, severek tükettikleri güzel bir ürün. Parçalar büyük görünse de küçük ırk olan kızlarımız rahatlıkla yiyor. Kilitli poşeti de kurutmadan saklamak için kafi derecede korunaklı.
Ö**** B****
31.05.2019 | 01:21
Yorum
5/5
Küçük Irklar
Kolay kolay mama beğendiremediğimiz gurmemiz bile bayılarak yiyor. Boyutları özellikle uygun ödülün pek bulunmadığı küçük ırklar için ideal. Kutusu da içeriği kadar güzel.
Ö**** B****
31.05.2019 | 01:11
Yorum
5/5
Mama beğendiremediğimiz gurmemizin bile bayılarak yediği bir mama. Boyutları uygun ödül maması bulmanın kolay olmadığı küçük ırklar için özellikle Kutusu da içeriği kadar güzel. Boyutları özellikle küçük ırklar için ideal,
Ö**** B****
31.05.2019 | 01:07
Yorum
5/5
Bu kadar güzel kokan başka bir köpek maması var mıdır, bilmiyorum, şimdiye kadar denk gelmedim. Severek yiyorlar. Sadece küçük ırklar için biraz büyük ama pek sert olmadığından nazlanmadıklarında kırıp yiyebiliyorlar, değilse de elle kırılabilecek sertlikte.
Ö**** B****
31.05.2019 | 01:01
Yorum
5/5
Küçük Irklar
Bosch 'un diğer bisküvilerine göre oldukça sert, zannederim dişlerini temizleyebilmesi için; ama onlar gibi bu da hiç kötü kokmayan, severek yedikleri bir ödül maması. Tek kötü yanı küçük ırklar için biraz büyük olması. Dört beş parçaya bölmeden yiyemiyorlar, elle kırmak için de çok sert.
Ö**** B****
31.05.2019 | 00:56
Yorum
5/5
Küçük Irklar
Köpeklerimiz mamalardan çabuk sıkıldıkları için pek çok çeşitte ödül mamasını dönüşümlü veriyoruz. Düzenli tüketmediklerinden mamanın tüylerindeki etkisiyle ilgili yorum yapamayacağım; ancak Bosch 'un diğer bisküvileri gibi bu da hiç kötü kokmayan, severek tükettikleri bir mama. Tek kötü yanı küçük ırklar için biraz büyük olması. Vermeden önce kırmak gerekiyor, elle kırılacak kadar yumuşak da değil.
Ö**** B****
31.05.2019 | 00:51
Yorum
4/5
çok seviyorlar..
G**** T****
30.05.2019 | 12:16
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.