1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

PUDRA KOKULU
PUDRA KOKULUSUNU KULLANIYORUM MARSİLYA SABUNU KOKULUSUNU DA EN KISA ZAMANDA DENEYECEĞİM KULLANAN ARKADAŞLARIM VAR BEN BU KUMDAN OLDUKÇA MEMNUNUM HEMEN TOPAKLAŞIYOR VE DIŞARIYA KÖTÜ KOKU VERMİYOR BAZEN BİRAZ TOZLARI RAHATSIZ EDİYOR AMA TOLERE EDİLEBİLİR AYRICA SİPARİŞİM HEMEN ERTESİ GÜN ELİMDEYDİ TEŞEKKÜRLER
B**** D****
07.05.2019 | 10:22
Yorum
5/5
KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM
YorumROYAL CANİN KENDİSİNİ KANITLAMIŞ BİR MAMA VE MARKA KEDİM SEVEREK YİYOR TÜYLERİ AZ DÖKÜLÜYOR DÖKÜLEN BÖLGELERDEKİ TÜYLERİDE 1 HAFTADA YENİDEN ÇIKTI CİLDİ DAHA SAĞLIKLI AYRICA KARGOM HEMEN ERTESİ GÜN ELİMDEYDİ TEŞEKKÜRLER
B**** D****
07.05.2019 | 10:17
Yorum
5/5
KESİNLİKLE DENENMELİ
ROYAL CANİN KENDİSİNİ KANITLAMIŞ BİR MAMA VE MARKA KEDİM SEVEREK YİYOR TÜYLERİ AZ DÖKÜLÜYOR DÖKÜLEN BÖLGELERDEKİ TÜYLERİDE 1 HAFTADA YENİDEN ÇIKTI CİLDİ DAHA SAĞLIKLI AYRICA KARGOM HEMEN ERTESİ GÜN ELİMDEYDİ TEŞEKKÜRLER
B**** D****
07.05.2019 | 10:16
Yorum
5/5
çiko nun en sevdiği
Yorum Çiko nun en sevdiği mama bu biraz pahalı indirimleri takip etmek iyi oluyor arada başka bir mama alıyorum hem çeşit olmuş oluyor tüyleri çok güzel oldu bir haftada fark ediyor benim kedimin alerjik problemleri var zaman zaman bacaklarının arkasındaki tüyler kaşınıyo ve dökülüyor royal canin yemeye başlayınca hemen düzeldi
B**** D****
07.05.2019 | 10:09
Yorum
5/5
gerçekten başarılı
3 farklı kum kullandım fakat topaklanma konusunda en başarılı olan kesinlikle bu. koku hapsetme konusunda biraz eksiği var. ama sık sık temizleyerek o problem de önlenebilir. tavsiye ediyorum.
a**** p****
06.05.2019 | 16:22
Yorum
5/5
NUH ÇİMENTO FABRİKASI
kedilerimin en sevdiği fiyatta çok uygun bayıldık tabi
M**** Ö****
06.05.2019 | 09:36
Yorum
5/5
NUH ÇİMENTO FABRİKASI
fiyat ve kalite çok iyi ve benim kediler bayılıyorlar bir de bebe ürünlerde böyle uygun satılsa:)
M**** Ö****
06.05.2019 | 09:34
Yorum
5/5
NUH ÇİMENTO FABRİKASI
benim kedilerim severek yiyor bazen kuru mamayla karıştırıyorum çok seviyorlar
Mine Ötügen
06.05.2019 | 09:33
Yorum
3/5
kızımın severek yediği tek mama.
t**** t****
06.05.2019 | 08:46
Yorum
5/5
Evdeki kedilerim son derece beğendi , fiyatına oranla gayet iyi
Eda Genç
06.05.2019 | 08:19
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.