1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

İlgili Firma
aslında mamadan çok kolaymama hakkında birşeyler yazmak istedim mamayı deneyince onunlada ilgili yazacağım. ilk defa alışveriş yaptım bu şirketten. bugüne dek başka yerlerden alışverişimi yapıyordum ama sanırım bundan sonra öncelikli firmam siz olacaksınız. dün aradığımda iletişim kuramamıştım resmi tatilden dolayı. bugün dönüş yapıldı cevapsız çağrınız düşmüş nasıl yardımcı olabiliriz diye. belliki yaptıkları işin hakkını vermeye çalışan ender şirketler biri. gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz. eminim ki kargomuzda iyi paketlenmiş gelecektir. teşekkürler kolaymama ailesi.
nilay hacarlıoğlu
16.07.2019 | 13:18
Yorum
5/5
Kaliteli mama
Oğluşum bundan başka mama yemiyor çok seviyor ve buradan almayı tercih ediyorum, kaliteli mama, kaliteli hizmet...
b**** b****
16.07.2019 | 09:20
Yorum
5/5
Tek Geçerim
2 Yılı aşkın süredir kedim var ve ilk günden beri sadece bu marka ve bu kumu kullanıyorum çok memnunum bence piyasanın en iyisi.
N**** Ç****
16.07.2019 | 09:16
Yorum
4/5
Islak Mamada 1 Numara
Bu marka ve mamayı ıslak mamada tercih ediyordum kedim çok seviyor.
N**** Ç****
16.07.2019 | 09:15
Yorum
3/5
Güzel Mama
Bu marka ve mamayı ilk kez aldım kokusu güzel kedim tadını beğendi. Kısırlaştırılmış kediler için tercih edilebilir.
N**** Ç****
16.07.2019 | 09:14
Yorum
3/5
İşe Yarıyor
Benim kedim kısa tüylü olduğu için çok işe yaramadı ama uzun tüylü kedilerde işe yarayacağını düşünüyorum.
N**** Ç****
16.07.2019 | 09:13
Yorum
2/5
Güzel topaklanan ve koku yapmayan bir kum. Fiyatı da gayet uygun, tavsiye ediyorum.
T**** P****
15.07.2019 | 14:44
Yorum
5/5
en sevdiği
2 yaşında olan pug cinsi köpeğim de, çok çeşit ucuzundan pahalısına bir sürü mama denedik. ama en beğendiği severek yediği mama bu oldu.
H**** S****
15.07.2019 | 12:11
Yorum
5/5
İlk siparişimdi, 1 günde geldi. Paketleme, son kullanma tarihi vs açısından bir problem yok, kedim de mamayı gayet severek yiyor. Sorun yaşamadığım sürece buradan alışveriş yapmaya devam edeceğim.
Aslı Güçlü
14.07.2019 | 19:48
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.