1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

❤️
Güzel ve besleyici mama arayışında olanlar için yararlı bir bilgi olabilir diye yorumuma eklemek istiyorum. Mama orta segment olarak sınıflandırılıyor olmasına rağmen fazlasıyla besleyici. Bağışıklığı, hayvanın tüy dengesini gözle görülür biçimde iyileştiriyor hemde kısa bir süre içerisinde. İsal olan kedimin isali bu mamayı kullandığımdan beridir kesildi, tüyleri ciddi bir bağlamla ışıl ışıl, 3 aylık olmasına rağmen diğer 3 aylık kedilere göre daha büyük bir kedi çünkü kedinin genel dengesini düzenleyen bir mama. Ağız kokusu yapmıyor, mamanın herhangi bir yoğun kokusuda yok, yavru kedi olanı küçük taneli ve rahat yiyorlar. Kedileriniz mamayı çiğnemeden bile yutsa hazmı kolay bir mama herhangi bir sorun yaşamazsınız. Mamanın uygun olmasının sebebi ise türk olması, diğer düşük çaplı mamalarla fiyatları benzer diye aldanmayın kedinizi gayet sağlıklı bir şekilde büyütmeniz yanında fazlasını da veriyor. Kesinlikle uzun bir süre mama arayışımdan sonra bunda kaldım devam ettireceğim. Kolaymama ya da teşekkürlerimi sunuyorum, satıcı birde küçük bir yaş mama göndermiş sağolsun :) kargoda küçük bir aksaklık yaşasamda sorun yok.
Melis Altay
10.07.2019 | 12:57
Yorum
5/5
balık tadı daha baskın olabilir
Her iki kedim de mamayı yiyorlar. Ama, balıksever olan daha çok severek yiyor. Bu mamada ton balığı tadı daha baskın olabilir.
B**** B****
10.07.2019 | 00:46
Yorum
5/5
Krem gibi yumuşacık
Tavuk sevmeyen bir kedi görmedim, ama bu mama bir ayrı seviliyor.
B**** B****
10.07.2019 | 00:42
Yorum
5/5
Dengeli beslenme
Kedilerimiz evde yaşadıklarından kendileri için yararlı otları yiyemiyorlar. Bu yüzden mama içindeki sebzelerin dengeli beslenme için önemli olduğunu düşünüyorum.
B**** B****
10.07.2019 | 00:40
Yorum
5/5
Tek geçerim
Kolaymamaya çok tesekkurler. Çok kısa sürede yolluyor. Artı sokaktaki dostlarımızida unutmayıp hediye göndermıs. Alkışlar size
Sibel Uslu Ürer
09.07.2019 | 11:12
Yorum
5/5
ortalama
ilk birkaç ay çok beğense de artık tabağında bırakıyor
s**** m****
09.07.2019 | 09:32
Yorum
3/5
bu mamayı çok iştahlı yedi
kedim her mamayı beğenmez arkasını döner, bu mamayı çok sevdi içeriği de güzel olduğu için her alışverişime ekliyorum
s**** m****
09.07.2019 | 09:31
Yorum
4/5
5
10 yaşında kısırlaştırılmış bir kedim var. Devamlı bu mamayı kullanıyoruz. Çok memnunuz. Verdiğimiz siparişlerimiz çok kısa bir süre sonra yerine ulaşıyor. Kolay Mama' ya teşekkürler.
R**** M****
09.07.2019 | 08:54
Yorum
5/5
Vazgeçemediğim kum, tek kelimeyle kalitesi harika
E**** İ****
09.07.2019 | 08:47
Yorum
5/5
Yem seçen bir kuşum var :) neyseki bu yemi sevdi, severek tüketiyoruz tavsiye ederim
E**** İ****
09.07.2019 | 08:46
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.