1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

Kedi kumu
Topaklanması iyi kokuyu iyi gizliyor. Daha pahalı kedi kumlarını da kullandım. Üründen memnunum
Ö**** H****
28.04.2019 | 11:08
Yorum
3/5
İnçe taneli kedi kumu
Topaklanması iyi, kokusu da dışkının kokusunu uzunca süre engelliyor. Fiyatına göre performansı iyi daha pahalı kumları da kullandım.
Ömer Hoca
28.04.2019 | 11:06
Yorum
3/5
şişkinlik yapmadı
kedim bu yaş mamada şişkinlik sorunu yaşamıyor, yedikten sonra çok rahat bir şekilde hareket edebiliyor. sık sık sipariş ediyorum.
M**** K****
27.04.2019 | 23:16
Yorum
5/5
kedim çok sevdi
normalde kuzulu ve tavuklu mamaları iştahlı yemediğini düşündüğüm kedim için öneri üzerine somonlu mamaya geçtik, şu anda bayılarak yiyor. ilk başladığımız gün iki kase yedi üstelik. çok memnunuz.
M**** K****
27.04.2019 | 23:13
Yorum
5/5
KIVRIK
Doğal olması ve tuvalete atılabilmesi çok iyi fakat çok dağılıyor evin her odasında görebilirsiniz bir de bizim Kıvrık kumuna alışmazsa diye endişelendim sağolsun oğlum beni üzmedi ama pek sevmedi galiba
M**** D****
27.04.2019 | 19:34
Yorum
3/5
Topaklanması iyi sayılır çok daha iyi olabilirdi bir de kum kabı dışına taşıyor çok ince taneli olduğu için aldığım topaklar en sık aralıklı kum küreğinden bile temiz kuma dökülüyor everclean diğer çeşitlerini de denedik bundan daha iyiler
M**** D****
27.04.2019 | 19:15
Yorum
3/5
Evde kavga eden kediler var ve en yaramazları yemedi. Diğerleri üzerinde bir miktar etkisi oldu sanırım.
Ö**** Ö****
27.04.2019 | 11:10
Yorum
3/5
Fiyat/performans
Hem su hem mama kabı hem de benim gibi suyuyla oynayıp mamasını saçan kediciğiniz varsa tepsisiyle bence fiyatı çok uygun ve kaliteli, çok ağır değil biraz olsun devirme riski hala var arkasını duvara yaslamanız lazım, biz memnun kaldık
Yasemin Hut
27.04.2019 | 10:45
Yorum
5/5
yorumsuz , reklamlardaki gibi değil malesef pek memnun kalmadım tuyker ucusuyor. eldivenden tüyler kolayca cıkmıyor):
p**** y****
27.04.2019 | 08:54
Yorum
5/5
malesef bende pişman oldum yerken toprak olmadığı için tamamı çıkıyor ve 1-2 günde dağıttılar parama yazık oldu):
p**** y****
27.04.2019 | 08:50
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.