1250 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo!.    İlk siparişinize özel %5 indirim kuponunuz "MERHABA"
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

Bu 3. Paketimiz çok severek yiyor ve Harika gelişim gösteriyor
Ö**** T****
23.04.2019 | 16:05
Yorum
5/5
vazgeçilmez mamamız!
Kedimle farklı markalarda mama denemelerimizden sonra N&D az tahıllı serisine karar kıldık! Lezzetli ve yüksek protein içeriğiyle doyurucu bir mama. Bu mamayı kullanmaya başladığımızdan beri kedimin tüy kalitesinde gözle görülür bir artış oldu. Fiyatı diğer mamalardan biraz daha fazla olmasına rağmen mamanın içeriği, tok tutması ve kedimin sağlığına iyi geldiğini gözlemlediğim için tavsiye edebilirim. Uygun fiyatlar ve hızlı teslimat için teşekkürler kolaymama ailesi!
C**** Ü****
23.04.2019 | 15:00
Yorum
5/5
5 yıldız
kedimin tüylerinde kepeklenme olduğu için aldım ve bayıldı. kolaymama da sabah 7 de verdiğim siparişi öğlen teslim etti teşekkürler
z**** ş****
23.04.2019 | 13:02
Yorum
5/5
Mükemmel
Kullandığım en iyi kum, gözü kapalı alanilirsiniz.. koku hapsetmesi ve topaklanma özelliği çok iyi.
E**** İ****
23.04.2019 | 10:57
Yorum
5/5
Harika
Kedim çok ama çok sevdi, kaliteli bir oyuncak. Tavsiye ederim
E**** İ****
23.04.2019 | 10:55
Yorum
5/5
Kedim çok sevdi
Bayılarak yiyor mama yerine koysam bitirebilir paketi
n**** b****
23.04.2019 | 10:55
Yorum
5/5
Kullanışlı rahat bir tasma
E**** Ç****
22.04.2019 | 13:56
Yorum
5/5
******
Kedimiz hem mutlu hem sağlıklı
D**** A****
22.04.2019 | 07:39
Yorum
5/5
En sevdigimiz odul cubuklari :)
Kedimiz bu cubuklara bayiliyor, her gun 1 tane yiyor :)
S**** B****
21.04.2019 | 11:53
Yorum
5/5
Icerigi temiz, lezzetli.
Uzun zamandir ND markadan farkli bir mama arayisindaydik. Iceriginin kaliteli olmasi,kisir kedimize uygun olmasi nedeniyle Royal Canin markasini denemek istedik. Kedimiz bayildi (ki yemek konusunda secicidir). Aradigimiz mamayi bulduk,tavsiye ederim.
S**** B****
21.04.2019 | 11:51
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.